Nova edició dels Tallers dels Cercles Comparació Intermunicipal de Serveis Socials

El 24 i 31 d’octubre van tenir lloc a Barcelona els Taller de Millora de la 22ena edició dels Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials que es realitzen conjuntament amb el Servei de Programació de l’Àrea de Serveis Generals i Transició Digital.

Els Tallers, adreçats als 66 ens locals que han participat als Cercles, són un espai de trobada on els professionals de serveis socials tenen la oportunitat d’analitzar els resultats i intercanviar experiències relacionades amb la gestió dels serveis socials locals.

Enguany s’han presentat els indicadors relacionats amb l’any 2022 i, seguidament, s’han desenvolupat dues dinàmiques amb l’objectiu d’aprofundir en el coneixement de les dades i indicadors dels Cercles i, alhora, per compartir possibles solucions als principals reptes i problemàtiques a les quals han de resposta els serveis socials.

Properament, al gener de 2024, es realitzarà la jornada anual dels Cercles de Comparació de Serveis Socials, que serveix de cloenda de l'edició actual i d'inici de la nova.

Els ajuntaments, consells comarcals i mancomunitats que vulguin incorporar-se a les properes edicions del projecte poden contactar amb s.suportssb@diba.cat