Notícia

L’aprovació definitiva del PDU de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar impacta sobre 8 UDUs de la demarcació

El passat 20 de desembre de 2023, es va aprovar definitivament el PDU Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar promogut per la Direcció General d’Ordenació del Territori i Urbanisme, del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya, amb implicacions directes sobre 8 Urbanitzacions amb Dèficits Urbanístics de la demarcació de Barcelona.

Aquestes 8 UDUs s’emplacen en 6 municipis, 2 del Maresme i 4 del Garraf. Concretament es pauta la Desclassificació per la urbanització “Manent” de Sant Vicenç de Montalt, “Els Vinyals” i “Can Girabals” de Sant Pere de Ribes. Es preveu la Reducció de la urbanització “Bosc Alta Maresma” de Santa Susanna, “Montgavina” de Sitges, “Can Lloses – Can Marcer” de Sant Pere de Ribes i “Les Estoreres” de Cubelles. Complementàriament, per “Pau de l’Hostal” de Vilanova i la Geltrú es preveu en el Manteniment.

El document aprovat afegeix que el desenvolupament dels sectors queda subjecte a la prèvia revisió o modificació del planejament municipal vigent per tal d’adaptar-lo a aquest PDU, i fins i tot per alguns dels àmbits es proposa la qualificació concreta que li ha d’atorgar el planejament municipal d’acord amb la normativa del mateix.

Afegeix un nou comentari